Alla inlägg under maj 2010

Mys

Av mizzsunshine - 29 maj 2010 18:35

En sån där mys lördag blir det. Skulle tro de blir nån film antingen på tv eller så får jag leta fram någon ur film lådan :P Eller kanske besök eller eventuellt åka bort. Man vet aldrig.


Lägenheten är städad och inatt ska jag spöka xD


 

Wie

Av mizzsunshine - 28 maj 2010 17:57

Äntligen fredag, efterlängtade dag.


De ringde nån från glas-grejset och ville mäta min balkong!. Yes, det rör på sig äntligen. Så om nån vecka troligen så har jag inglasad balkong.

Fint kommer det att bli..


Jag är hungrig men har absolut ingen lust att ta itu med diskberget som står och hånar mig innan jag överhuvetaget kan börja fixa till nå matlikt.

Men, det visar väl att man har nå vettigare å göra än att ha snyggt omkring sig hela tiden, eller vad tror ni?


"Är huvudet dumt får kroppen lida" -Tur jag är smart då xD

Man ska inte göra någonting som inte känns rätt, tvekar man och det känns konstigt i maggropen kanske det smartaste vore att avstå.

Det gjorde jag och med ens så kändes det bra igen!

Av mizzsunshine - 27 maj 2010 17:38

"En vackne å så var den dagen förstörd"


Ja, precis så kändes det imorse. Tårarna har runnt och jag har haft ont i magen pga stress, oroligheter och diverse annat.


Måste bara få ge en    till min underbara mamma som står ut med mig fastän jag gråter och är på jätte dåligt humör. Love u!


Det ser ut som att jag inte behöver lägga mig i ide ändå, dagen ordnade sig litegrann och just nu är jag på bättre humör, lite gladare än tidigare.


Det var väl allt för stunden.








Av mizzsunshine - 25 maj 2010 20:20

Imorse var jag gode trögstartad. :P sov så otroligt gött, hörde inte ens att mami hade kommit förän hon stod i öppningen till vardagsrummet och sa godmorgon. Inte bra, brukar alltid vakna när nyckeln sticks in i låset.


Vi åkte till röda korset och surra med några vänner och bekanta. Hittade en tröja och en kjol ändå. :P


Var en vända på reprisen också och hittade en taklampa till köket :P Inte den snyggaste men det är dock ändå en..


Har varit och hämtat en ansökningsblankett på frammnäs också som jag ska fylla i och lämna in igen senare i veckan.


Vi var också på lindex och jag köpte ett blått linne.

Awesome! En liten färgklick i mitt liv.

Ska en sväng dit imorn också och försöka hitta nå andra kläder :P

Av mizzsunshine - 24 maj 2010 23:15

Jepp, den där känslan som kallas saknad smyger sig på.


Av mizzsunshine - 23 maj 2010 16:45

jag fattar it riktigt, var trött hela dagen igår, sov, såg film/tv hela kvällen och sov som en sten inatt också. Men likförbannat är jag trött ännu. Det måste vara nå fel som är trasigt. Skulle lätt kunna somna precis nu vilken sekund som helst känns det som.


Sol, moln, sol, moln blåser.. Hade tänkt tillbringa dagen ute i solen meen jag frös när jag var ute, det stämmer inte riktigt heller.


I ett svagt ögonblick inatt planerades bad på hammenviken idag men de blev icket.. Tur, synd Jag vet inte. :P Kallt skulle det nog vara i vilket fall som helst men visst äre trevligare kanske om det är stekhett i luften :P


Nu väntar kaffebesök ;P

På tal om kaffe så har jag inte druckit kaffe på några dar, i torsdags kanske jag drack en kopp eller två. Dags för det nu då kanske :P

Av mizzsunshine - 22 maj 2010 12:37


Jag var till tandläkarn och drog bort en tand igår förmiddag.

Mami skjutsade mig, sen var vi och gjorde några ärenden, eller mamma gjorde, jag bara följde med, satt i bilen och hade ont.


Vi kom hem till mig, bedövningen gick ur, jag tog en painkillers och sen la jag mig och vilade och sov lite drygt en timme. klockan blev strax efter 15 och Mami åkte till arvidsjaur.


Jag kände mig inte direkt så trött så låg och såg tv en stund, surrade med folk på msn. Sen däremot omkring klockan 16:30, tappade jag upp ett bad, lyssnade på musik, somnade och sov 1½ timme, vattnet blev som kallt och jag klev upp och la mig i sängen och sov några timmar till.


Klockan närmade sig 21 och jag insåg att jag borde nog vara uppe en stund om inte min dygnsrytm skulle bli helt upp och ner. Började se en film sen surrade jag med Lillis på msn. 01.30 somnade jag Igen, sov hela natten.


Vaknade kring 8 tiden och kände mig inte alls så trött, smsade mami och sa att jag var vaken men lika snabbt somnade jag om Igen och vaknade inte förän vid 11 tiden..


Trots att jag sovit större delen av dagen igår och hela natten inatt så är jag ändå trött. Lite lite mindre ont har jag iallfall, har tryckt i mig en liten smörgås och en mugg yougurt.


Ska nog he på nå musik, diska och plocka undan lite. Kanske orkar göra nå vettigt iallfall en stund. Sen blir det nog att se mer film eller nått. Har nu två st som jag inte har sett. Avatar! och Pandorum, tror jag den hette. :P Den förstnämnda säger alla ska vara bra och jag tror att det är en sådan film som jag skulle kunna se om och om igen och den andra verkar faktiskt vara okej den också.


I torsdags så var mami in på reprisen och naturligtvis hittade hon ett vardagsrumsbord som nog jag alltid ha velat ha sedan jag kom på att mina möbler ska gå i svart/grått/vitt.. :)

Det var som att det redan stod mitt namn på det xD


Ett svart med vita marmorplattor. Awesome! Jätte nöjd faktiskt.


    

Av mizzsunshine - 21 maj 2010 06:45

Jag hade som på känn att jag inte skulle kunna sova nå bra iantt.

Vaknat nån gång i timmen hela natten, vaknade kring halv sex av att jag hade jätte ont i nacken, så som jag brukar ha om jag ligger på totalt galet sätt på nack-kudden jag har. Så jag steg upp strax före 6, före fan alltså och han stiger upp tidigt. Gick in i duschen, tänkte då duscha tills kl 7 när jag egentligen skulle upp. Nääe då, då tar varmattnet som slut efter några minuter.. Yess. Bra början på en bra dag. Visst!


Tur mami ska komma och skjutsa mig till Lasarettet, som nå slags följeslagare, som ser till att jag tar mig hem i ordning efteråt. *ler*





Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards