Alla inlägg under juli 2010

Av mizzsunshine - 31 juli 2010 19:05

Så har jag piggnat till åtminstone litegrann fast då har jag fått hosta och rösten har mer eller mindre försvunnit istället. Trots det surrar jag lika mycke iallfall fastän det inte är så många som egentligen hör vad jag säger och när jag skrattar så piper det lixom bara :P


Var in på PDOL tidigare och åkte Break Dance! :D Awesome!!


Få se vad kvällen bjuder på xD

Av mizzsunshine - 28 juli 2010 05:00

Ingen ide å ligga där i sängen och dra sig när man redan har varit vaken mer eller mindre flera timmar. Jag är SÅ less! Det går i helvete int å sova överhuvetaget nånting alls. Det tar så guudens ont när jag ska svälja, alltså varenda gång. Jag måste nästa ta i riktigt ordentligt, förbereda mig på smärtan som skall komma. Jag är så otroligt trött, det svider i ögonen.. Jag måste ringa vårdcentralen om två timmar, det kändes som en evinnerlighet. Order från Mami, bäst att lyda. Att äta nånting förutom glass, det är ju bara å glömma i stort sett. Jag är hungrig :(


Borde väl koka kaffet och förbereda lite andra saker som kanske ska ske senare idag.. Väntar in mami.. hon kommer väl tids nog.. Dumbo sitter precis här brevid och sover.. väntar på mat gör han kanske?, Nova ligger då så mysigt på överkastet som ligger slängt på golvet och hon ser ut å må så underbart skönt!..




Av mizzsunshine - 26 juli 2010 20:23

Tycker verkligen att febern och mitt halsont ska ge med sig snart.

Jag är rastlös, orkar int göra nått! Normalt när man är sjuk, Jag vet!

Trots bristen på ork kom jag på den dumma iden att tvätta. Jises.

Är huvudet dumt får kroppen lida men guu så skönt efteråt.


Juste! Jag har äntligen läst ut boken Paradiset - Liza Marklund. Så det blir att stoppa näsan i nästa bok lite senare om jag inte är för trött. Vi får se. Prime time - Liza Marklund blir det iallfall..


Av mizzsunshine - 26 juli 2010 13:01


Hunden och kattens dagbok.


Av mizzsunshine - 25 juli 2010 14:43

Allting började igårkväll med att jag hade ont i halsen. Jag tog en panodil och gjorde kväll, somnade nästan direkt, ingen kvällsnus ens!! Jag var jätte trött. Vaknat flera gånger under natten och känt mig frusen och lite yr. På morgonen lika så, vaknat somnat om. Minns inte vad klockan var exakt men jag steg upp, fortfarande jätte trött. Duschade, slog igång tvn och datorn, satt en stund på facebook och somnade sittandes vid datorn. Jag gick å la mig i sängen igen, somnade på stört! med tvn igång, det brukar ALDRIG hända! klockan var iallfal strax efter 13 innan jag återigen vaknade, steg upp och faktiskt så har jag hållt mig vaken sedan dess.! Jag tror allvarligt att jag håller på att bli ordentligt sjuk igen. Kollade febern för en stund sen och än så länge ligger tempraturen på normalnivå! Skulle utan tvekan kunna somna igen! Däremot så har jag precis bestämt mig för att gå ut och gå, kanske blir lite piggare då och när jag kommit in så äre kaffedags och ta hand om disken yeey :(


Av mizzsunshine - 19 juli 2010 12:16

Igår kväll såg jag Hechiki A Dogs Story. Den fick till och med mig att klämma en tår. Har du inte sett den, SE DEN!

Av mizzsunshine - 18 juli 2010 23:26

Jag blir ständigt påmind, det gör ont. Fast inte i alls lika som förut.

Det känns som att jag faktiskt någon gång kan bli ordentligt lycklig igen!

Det onda försvinner mer och mer samtidigt som allt verkar bli bättre ..


Jag mår bättre, känner mig fräschare, lugnare, lyckligare helt enkelt, även om det onda påminns ibland så känns jag otroligt mycke starkare än jag kände mig bara för inte så himla länge sen ..



 

Av mizzsunshine - 18 juli 2010 02:15

Har som just kommit hem från Pelle    Trevligt sällskap och gott fika.

Ska som mest bara fixa till lite här sen blire sängen. :P


Har kommit fram till att det är inget vidare bra för min stackars fot å cykla med foppaskor. Dom är åt helvete för mjuka. Cyklade till munksund och tillbaka i tisdags, och nu fram och tillbaka till pelle. Lär ju ha ont som stryk senare men det äre garanterat värt! :D Kanske ska cykla till stan imorgon också, får se hur det blir med det. :) Hurtiga jag.


Å nu undrar säkert nån, varför jag inte har bättre skor när jag cyklar. på det kan jag bara svara att är huvudet dumt får kroppen lida. Glömde mina vanliga skor hos mami sist. :( Får däremot tillbax dom nån dag hoppas jag.


Gonatt

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards