Alla inlägg under april 2011

Av mizzsunshine - 26 april 2011 16:51

Taskig uppdatering just nu men det får ni leva med faktiskt,.

Lämnade min egen dator hemma när jag åkte hemifrån och det känns bra! :)


I lördags blev det stugan, vara ute i solen, äta lunch på längtjänn och socialande. Var också en sväng till Renvallen och hämtade ungdomarna, så behövde inte pappa fara iväg senare på kvällen.. *köra biil, loove it!* ;D


I Söndags blev det många och långa timmar i bilen, Arvidsjaur - Haparanda (Ikea)  Kiruna), kom fram mot natten och var rätt så trötter.


Jag har börjat läsa om serien Sagan om Isfolket. Najs, har snart läst ut första boken så nu återstår *bara* 46 st. :P Ser fram emot det..


Då hörs vi

Av mizzsunshine - 21 april 2011 22:23

Körkortet 19/4 2010! :D


Klarade teorin på första försöket (yes) på födelsedagen, därför var den the best ever!! Sedan klarade jag uppkörningen dagen efter.. :P


Känns hur braaa som helst, kan inte beskrivas med ord. Hapyfacet talar för sig själv förmodligen!


Första längre turen idag, helt ensam. Jag mot världen! :) For till stugan och berättade nyheten för folket där attjag äntligen har tagit körkortet, så glada och såå otroligt förvånade blev hela högen. Förutom då de få som faktiskt redan visste om det. Uttrycken i folkets ansikten, oh så obetalbart det också :P


Det känns himla bra att det nu är "offentligt" och därmed behövs det inte smygas och trasslas längre. Inom en snar framtid ska jag fixa fotot och allting annat så jag får själva kortet! :P Awesome..


Lycklig !! <3


Å är hur trött som helst just nu, ögonen skulle kunna falla igen på ögonblicket.


bruuum bruuum! :D




Av mizzsunshine - 18 april 2011 20:35

Bästa födelsedagen ever!!  


Fick ett par Jeans som jag dessutom fick välja själv och lite annat :P


Umgåtts med Åsa, Johnny, Teddy, mamma å Pontus mer eller mindre hela dagen till och från. Myclet trevligt..


Tack för alla gratulationer :P


Den här födelsedagen kommer jag aldrig glömma! :D

Av mizzsunshine - 16 april 2011 21:46

Har nu suttit vid datorn i hm max 10 minuter och är less, det har blivit så himla tråkigt att sitta vid datorn å inte göra nått! För vad gör man, jo sitter på facebook, bloggar, kollar andras bloggar, kollar nå andra sidor och möjligt surrar bort lite tid på msn men mer än så är det oftast inte och det ger inte så himla mycke.


Har försökt göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt vilket har resulterat i en hel del O.C avsnitt :)


Så jag funderar på att ta en dusch, innan klockan blir för sent och sen bara ta det lugnt en stund, fördriva tiden med att exempelvis stryka nånting :P


Vilket liv.. jises :/ Nå det blir nog någon ordning på det också tids nog.


Då hörs vi.

Av mizzsunshine - 14 april 2011 20:58

Ledig hela dagen, kollat på lägenhet som jag verkligen fastnade för och nu hoppas jag på det bästa! Efter det åkte jag till Anneli, trevligt sällskap. go mat å fika :P


Dags att landa lite bara och he sig isäng sen så man orkar göra nå imorn på dagen innan praktiken. :P Hoppas på stor tystnad när det väl är dags att stänga åt ögonen.


Snaart är det måndag igen ;) Å det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag. la la la :D


Då hörs vi!




Av mizzsunshine - 13 april 2011 05:28

Morning världen.


Sitter här å dricker kaffe, tar det lungt, funderar på vad det är för fel..

Så fort jag rör mig, gör minsta lilla så blir jag alldeles varm  i pannan, nu har jag inte gjort mer än att stiga upp ur sängen och tryckt igång kaffebryggarn och hällt upp kaffe i en mugg, inne på andra kaffekoppen nu. Jag menar, det måste ju vara någonting som pågår i kroppen som jag vet vad det är och varför.. Så dålig Kondis har jag inte :D Det har varit ungefär så i några dagar.. Feber är det inte .. ännu iallfall för det har jag såklart kollat..


Nä det är väl bara att fixa till håret och fixa frukost och he sig iväg på praktiken


Då hörs vi..

Av mizzsunshine - 10 april 2011 20:48

Jasi, har drunknat i papper men lyckats få ordning på dom och satt ner de i kartong och skickat den ner i förrådet :P Duktiga mej..


Nyss fixat lunch till imoron, ska väl bara fixa ner de i matlåda så är det klart.


Har gjort om lite färger på bloggen, inte riktigt nöjd men får fixa till det vid något senare tillfälle :P


Funderar om man skulle ha gjort så man får bort reklamen,

men egentligen till vilken nytta? Den som lever får se.


Har pratat med en gammal vän idag, riktigt trevligt! :P


Dags att göra lite annat nytta och he sig isäng..



Av mizzsunshine - 10 april 2011 08:33

.. Att jag tänker söka lägenhet på allvar nu och faktiskt flytta när jag hittar en som jag fastnar för.   


Andra helgen jag blir väckt av att min granne har för hög ljudvolym på musik - tv, tidigt på morgonen.. Inatt hade jag i och för sig hunnit sova någolunda rätt antal timmar men det är ändå inte okej!   


Nu kaffe och OC en stund tills jag har vaknat till ordentligt, då ska jag göra massa annat nyttigt..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards