Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Najs

Av mizzsunshine - 21 juli 2011 20:39

Det var rätt tungt att vakna imorse, av vilken anledning vet jag inte men men sen jobb 8 - 15 idag och därefter tog jag helg, åkte hem och hämtade min dator sen for jag hem till hjärtat och tog en powenap, sov i ca en timma och vaknade med ett leende när hjärtat ringde och väckte mig :) Var hur trött i huvudet som helst och det behövdes verkligen lite sömn.


Ledig fredag - söndag, åter jobb på måndag så i helgen passar jag på att må! Imorgon ska vi åka till Arvidsjaur och träffa delar av min familj :P Det blir lite utav en snabbsväng även denna sväng jag är till kommunen eftersom vi ska tillbax till piteå på lördagkväll men det gör mig ingenting faktiskt.. :)


Jag tänkte på en grej när jag var ute och körde bil tidigare ikväll. Jag har nyss flyttat till stan, men ändå så är jag mer i Öjebyn än hemma. Fast hur skulle jag kunna veta att Amors pilar skulle träffa mig bara nån vecka efter flytten? Omöjligt! Lika glad är jag för det men gladast är nog ... ? :)


 
 
nutz

nutz

24 juli 2011 16:23

bra att du mår fin fiiint :)
här spöregnar de just nu ^^

Trevligt att vara kär och galen ;D

http://nutz.bloggagratis.se

mizzsunshine

24 juli 2011 18:05

Här regnar det också, det behövs verkligen. Hade inte gjort nå om det åskar och blixtrar som det gjorde igår kväll med..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Fredag 26 jan 19:09

Precis just nu sitter jag i bilen på jobb parkeringen, en stund kvar tills jag börjar arbetshelgen. Känner mig lite .. Jag vet inte vilket ord jag letar.. ensam .. Stod i hallen hemma och var påväg att åka till jobbet. kidsen spelar tsm, mannen sat...

Av mizzsunshine - Tisdag 9 jan 09:47


Städdag igår så jag e lite sliten och jobb ikväll så :) Idag blir det lite lugnare, snabb promenad i blåsten och plusgrader. Ha en bra dag ...

Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 20:02


Av mizzsunshine - Söndag 7 jan 19:57

Imorse hade vi -28. Nu ikväll har vi -4. Det känns bra att kylan har släppt taget, för tillfället iallafall. Ikväll blev det en längre promenad med hunden ...

Av mizzsunshine - Onsdag 3 jan 20:41

Gott slut och god fortsättning på det nya året. Nytt år, nya möjligheter sägs det ju. Ser fram emot de! Såklart svinkallt ute, bara måste nämna det eftersom det är meste bara det man pratar om precis just nu i denna extrema kyla. Bilen kän...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards