Alla inlägg under oktober 2011

Av mizzsunshine - 28 oktober 2011 12:58

Tvär kom på igår morse att jag skulle brumma iväg till Arvidsjaur, sagt och gjort så packade jag ihop och for iväg. Kom fram till mamma och åt lunch sen for vi till min fader och där fick jag min morgon kopp kaffe, helt klart värt att vänta :P Vi packade mammas bil full i Jennys grejer (som mamma skulle ta med sig idag när hon då for till kiruna) Väl tillbaka i samhället träffade vi Lillis en snabbsväng, handlade och var iväg och släppte ut minni. Sen kom Tomas förbi me Lill-Elsa så vi barnvaktade en stund. Mys...


Sen tjollra vi på med massa annat under kvällen, sov som en sten inatt, vaknade tidigt idag och gjorde mig klar, packade ihop sen for jag till Piteå och mamma for samtidigt mot kiruna :D


Kanske en lite "onödig" miniresa under min mini helg mitt i veckan men helt klart värt det ändå! ;D

Det känns som bra att bara kunna komma på att neej nu drar jag iväg, bara för att..


Nu är jag alltså då hemma och ska strax iväg och inleda helgens jobb..


Ikväll blir det väl bara att komma hem, sova sen upp och jobba igen imorgonbitti, samma lika imorgon kväll. :P Jag behöver icket fundera över vad jag ska syssla med i helgen.. Å lika glad för det är jag! ;D


Då vet ni

Av mizzsunshine - 26 oktober 2011 20:23

Ja, här händer det icke mycke! Har städat och dolat på hela dan, mått illa och jag har ingen aning om varför :S Jobb jobb jobb är väl det mesta som händer just nu och jag klagar Inte!! men finns de nån gräns? :P Det undrar jag.


Har kommit på en massa jag vill ändra, fixa till i min lägenhet. Ett steg i taget är väl det bästa, gissar jag?


Känner mig allmänt Low just nu, beror antagligen på en rad olika saker som jag inte tänker dra upp här.

Får se vad som sker senare ikväll. Socialning eller bara göra ingenting och försöka sova i vettig tid kanske?

Bara framtiden vet..

Av mizzsunshine - 23 oktober 2011 08:11

Mycke jobb just nu, klagar inte! men känns som att jag lägger mitt liv åt sidan hela tiden för att passen som dyker upp ofta handlar om: NU! Jag jobbar på och på Tisdag kväll ser jag fram emot att ta en liten helg, eftersom jag också jobbar hela nästa helg.Mycket har hänt sedan sist jag uppdaterade men det blir inga detaljer nu utan det blir vid ett senare tillfälle. Det var riktigt tungt att vakna imorse, trots att jag vaknade till innan väckarklockan skulle ringa, var ingen ide att somna om men ändå riktigt svårt att hålla upp ögonen. Nu dags för andra kaffekoppen sen göra mig i ordning för att fara å jobba jobba. Ha de bra!

oj

Av mizzsunshine - 12 oktober 2011 13:42

Inte så värst intresserad av att ens sitta vid datorn nu för tiden, därav glest med blogginlägg och bilder.. Jobb jobb hela tiden och jag ska inte klaga!, men just idag känns det bara usch, en sån där dag där man inte vill stiga upp ur sängen ens. :P men det har jag gjort så klart. Jobbar delad tur idag så strax blir det att åka iväg igen.. Sen tänkte jag fara hem till mig och mysa till McLeods Döttrar, börja på andra säsongen tills senare ikväll när jag ska tillbaka till Öjebyn ..

Av mizzsunshine - 9 oktober 2011 19:54

Veckan spenderades med att jobba, träffa älskling nån stund här och där. Blir lite konstigt när man jobbar helt olika tid på dygnet. Socialat med mamma också och kollat upp min bil litegrann.. Snaart kanske jag inte behöver joddla för mig själv i bilen längre. awesome. fast jag är som ganska van med att inte ha musik/radio nu när jag är ute å kör.. konstigt.. Har även hunnit se klart första säsongen av McLeods döttrar.. Snart bara sikta in sig på nästa .. :P


I helgen har jag varit i Öjebyn hos älsk. Jag har spelat spel med Elias (Y) Träffat annat folk och bara njutit av helgens ledighet. Imorgon börjar allvaret igen! :D


Strax har jag tänkt krypa ner i sängen och läsa ut denna bok av isfolket, blev alldeles för trött igår. trots att det bara är ca ett kapitel kvar.


Då vet ni det.

Av mizzsunshine - 3 oktober 2011 22:03

Har kommit hem från jobbet, hjärtat har varit förbi en sväng innan han for till jobbet.. tur! Har nött lite McLeods döttrar och nu sitter jag här..


Insåg att jag egentligen inte hade någon anledning att starta datorn ens, ogillar facebook mer och mer hela tiden, la in ett arbetspass i kalendern, passade på att lägga in ett oviktigt blogginlägg också. Mer än så blev det inte gjort denna gång


Tror jag stänger av datorn och ser serie en stund till istället innan det är dags att sovelisoovaaa! :D och sakna älsklings närhet när jag ska sova.


Då hörs vi!

Av mizzsunshine - 3 oktober 2011 09:28

Ja, ladda för att ta tag i måndagen med ett leende. Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg och försöker vakna till. Det var svårt att slita sig från sängen på morgonen när älskling ligger brevid och sover. Tyst som en mus stiger jag upp för att inte väcka honom eftersom han ska ut och jobba natt inatt..


Det var väl allt för stunden.. nu göra mig i ordning..


Älskar dig hjärtat mitt, puss

Av mizzsunshine - 2 oktober 2011 21:02

Bloggen bara tjorvar! Hade skrivit massor sen skulle jag bara göra en liten ändring och så går ingenting att ändra, grr. Så jag ids inte ens skriva om allt jag hade skrivit och bara konstaterar att Arbetshelgen är avslutad och det är bara att ladda om för en ny arbetsvecka, Måndag - Fredag!

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards