Alla inlägg under mars 2012

Yes

Av mizzsunshine - 27 mars 2012 13:59

Det känns om att det var huur länge sen som helst jag satt vid en dator!, sitter nu vid min gamla eftersom den andra av någon mystisk anledning inte fungerar längre!, måste ta tag i de där..


Nu är bilen fixad och Om besiktad! Så nu är det bara tuta och köra ett år till! Det känns nästan som att det är någonting som saknas när inte SRS lampan lyser när man är ute å kör! ;)


Å så om en stund ska jag fara å simma, hoppas det inte allt för jävligt mycke folk, känns gå lättare då! Efter simningen blir det nog att åka förbi verkstaden för att eventuellt tvätta utsidan bilen när jag ändå tog insidan igår, bero hur död jag är efteråt! Vilket jag nog lär vara och de kommer kännas huur bra som helst! Sen avslutas kvällen med att tvätta sen förhoppningsvis somna som en sten!

Av mizzsunshine - 20 mars 2012 21:18


.. lite onödigt må jag säga!


Besiktade bilen och de blev om bes.. för små skitsaker!! aja, thats life!

Skjutsade hem Mami och hunden till Arvidsjauret, kom hem precis för en stund sen. Tur och Retur, hann träffa Broder och Pappa en sväng med annars vare som bara dit och vända om hem igen! Nåja, fick ju mina byxor uppsydda och middag så ska väl inte klaga ;)


Nu Duschen .. Ååå sseeen?

Av mizzsunshine - 15 mars 2012 20:23

Har fått massor gjort idag, dock inte allt som va tänkt men det är väl tanken som räknas! :)


Fixat så ja får Pitetidningen med början på måndag, greja med ica å coop kort, tvätta bilen (fast de gav inte så mycke i de här skitvädret) nu håller jag på tvätta och antagligen så händer de inte mycke mer spännande ikväll.. Bara ta det lugnt gissar jag.  Tro ja ska bädda ner mig och bara läsa läsa tills ögonen ramlar runt i huvudet!



Av mizzsunshine - 14 mars 2012 16:09

Kändes inte riktigt värt att sova 2½ timme bara idag, men men thats life! Nu blir de lite kaffe senare idag kanske också eventuellt lite chokladsbollsbak! mm gott, eller tvätta bilen .. hmm Får se vad som hinns med. Sen jobb några timmar ikväll. Faktiskt ledig imorgon sen fullt jobb hela helgen med! Klagar inte men nog känns det!


Imorgon ska jag försöka att sova läänge, sen blir det ranten på stan förmodligen..

Borde försöka hinna få någonting gjort ändå.


.. å får den som läst "vad jag skrev för ett år sen" .. Så har dessa berättelser om Jocke inte dykt upp ännu.

Kanske inte blev nått av det ändå .. Tummen måste sitta gooode låångt in!

Av mizzsunshine - 13 mars 2012 23:10

Fick sovsällskap imorse ;) Mimmi kom och sov med mig. Jag sov faktiskt längre än förväntat och det var himla härligt.. Mimmi åkte hem och jag fixade och donade hemma.. Sen dags för natt 2 av 2.

Förra nattens alla timmar flög förbi men återstår ju å se hur det känns inatt :)



Av mizzsunshine - 11 mars 2012 06:34

Gårkvällen va mycke trevlig! :D Trots att det inte blev riktigt som det var planerat från början.


Tanken var såhär: Skulle tvär skjutsa A, en kompis sen skulle jag städa, ta det lugnt och göra en tidig kväll.


Det blev såhär: Skjutsade A och sen gjorde jag min tvärstädning och sen kom A till mej och sociala hela kvällen, for ut och socialade med några andra, åkte runt litegrann.. kom hem strax baki 00 och sen tog det ju ett bra tag innan jag somna.. ååå så vakna jag mycke tidigare än planerat idag..


Men som sagt, det var trevligt..

Nu är det dags för kaffe och frukost sen ska jag iväg till Arvidsjaur över dagen :P


Ci you

Av mizzsunshine - 10 mars 2012 17:59

Vad hände?



.. Den bara ramla ner !?


Av mizzsunshine - 8 mars 2012 18:25

Ja, jobbade natten som var och ska nu snart iväg och jobba en natt till.. Sen är det helg! :)


Å vad nu då helgen ska spenderas med är ännu inte riktigt bestämt. Imorgon fredag, så lär jag nog inte göra någonting alls.. ska kanske testa hålla mig vaken till efter middagen imorgon och sen sova hela kvällen/natten och ha en Normal dag sen lördag.. får se hur det går, om det ens blir.. Under resten av helgen blir det kanske en Arvidsjaur resa eller säkert nå annat roligt..


Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards