Alla inlägg under april 2012

Av mizzsunshine - 28 april 2012 18:46

Missförstå mig rätt nu folket..


Jag är gärna med på fest, socialar och umgås.. fastän jag själv inte gärna dricker alkohol! jag kan ha roligt ändå! Ja! Jag älskar att köra bil i tid och otid. . Jag ställer gärna upp och skjutsar mina vänner om det nu behövs. . Jag är mer än gärna chaffis åt mina vänner.. men när folk bara hör av sig när dom vill ha chaffis. . aldrig annars. . då blir jag lite tvärsöver och känner: Varför ska jag? Jag har inte taxi.legitimation


Så äre!

Av mizzsunshine - 20 april 2012 20:52

Jobbade natten till idag, kom hem och sov några timmar.. Känns relativt sliten som alltid en sådan här dag. Det har väl inte blivit så många knop gjorda och det är väl lika bra kanske! :P Funderar på att göra en tidig kväll så att jag möjligtvis kan slita mig ur sängen imorgonbitti för att åka och simma, inga undanflykter nu!


Dessutom är jag småsugen på att byta bil. Har sett en på blocket och har pratat med ägaren så eventuellt blir det att kika på den till veckan! :P Lite impuls menvafan! :D Im in love! ♥ Den ser verkligen fin ut!

Av mizzsunshine - 18 april 2012 20:45


   


Relativt lugnt och mysig onsdag 18 April, födelsedagsmorgon..

Inget slår ju förra årets födelsedag när jag klarade Teoriprovet, men det gör man ju inte om varje år! :P

Hade dock ändå en riktigt bra dag, mycket skratt och till slut rann det kaffe ur öronen på mig! :D


Av mizzsunshine - 16 april 2012 09:03

Att man kan bli så besviken på folk i ens närhet.. Att folk i ens närhet ens kan bete sig så illa är för mig obegripligt men det sägs att det man inte förstår ska man lämna?, hemskt men ändå rätt sant! Tyvär!!

Blir Tok Irriterad när jag tänker på det och det är väl inte mer än rätt..


Nä, dags att lämna de negativa tankarna och göra nått bättre utav det!!

Av mizzsunshine - 14 april 2012 18:06

Har jobbat natt inatt, fick en huvudvärk från avgrundens botten under natten och det har inte riktigt gett med sig ännu! Fick en dunderkur för ett tag sedan. Hoppas på att det ger med sig snart för de här är inge roligt!! Det har varit nästan som att det inte går att hålla upp huvudet av egen maskin! :P


Har varit och tvättat bilen, vilket verkligen behövdes, men så naturligtvis så börjar det ju snöa.. :) Nu är den ren och fin igen ett tag till. Har inte tänkt he mig ut på någon väg som är lika lerig och jävlig som stugan vägen.. ;)


Tanken är nu att diska och fixa lite mat i magen sen bädda ner mig i sängen och ha nån sorts film maraton tills det är dags att sova igen! Sova - Det bästa som fiiinns!! :D


Ikea imorn!!

Av mizzsunshine - 10 april 2012 10:47

For till stugan igår, myspysigt! Trevligt att Simon tittade förbi en sväng igår.. Länge sen man träffade han.  Sen sov som en sten inatt trots att jag hade sovit under dagen. Mycket skönt! Få se vad dagen bjuder på idag.  Just nu inne i samhället en snabbsväng, men strax blir det ut till skogen igen! Synd det skulle snöa idag men hoppas på bättre väder imorgon!


Ha det bra folket, det ska jag! :)

Av mizzsunshine - 8 april 2012 18:00

Ser ut som att jag haft annat att göra än blogga den sista tiden! :)

Min dator anlände tillbaka hem i torsdag och de känns ju asbra!

Planerna om att ändra om saker i lägenheten rullar på och det kom å bli så MYS!

Arbetshelg, sista natten inatt sen blåser jag nog mot stugan om ingenting annat händer.. Hörde rykten om ett sent påskbad, så måste ju dit å kika  ;) Sol, skratt,fiska och allt annat möjligt! mm Love It!

Av mizzsunshine - 4 april 2012 11:42

Jag tycker inte om när personer i min närhet säger en sak och gör en helt annan! Jag är absolut inte alltid ängel, det säger jag inte men jag försöker verkligen att göra det som har blivit sagt och stå för det jag har lovat! Om om så inte blir fallet brukar jag oftast säga till och ha en bra anledning, inte bara säga ingenting och hoppas på att allting rinner ut i sanden? Jag vet inte. Blir så irriterad när folk gör precis tvärtom.


Å så när folk är helt okontaktbara på länge kan göra mig vansinnig. Speciellt när man har hört av sig, försökt få tag i en person och man lixom bara får inge respons alls.. Inte ett ljud, inte ett svar via sms, telefon, röksignaler vad som helst. Man undrar ju, varför? Vill inte personen i fråga ha med mig att göra eller har det hänt nått?! När sådant här uppstår handlar det oftast om en vän i ens närhet. När ska man dra en gräns? Hur mycket och vad ska man acceptera som medmänniska?


Tankarna snurrar och jag lär förmodligen aldrig få nått riktigt svar! Det man inte förstår ska man lämna - sägs det!?

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards