Alla inlägg under augusti 2014

:(

Av mizzsunshine - 28 augusti 2014 22:32

Usch, känner hur ångesten börjar härja inombords.

Tiden springer snabbt iväg, snart december och mitt långvick löper till sitt slut. Tillbaks till min ordinarie tjänst i Januari - om inget oförutsett händer.

Det knyter sig i magen och tårarna rinner sakta nedför kinden ..

:(

Av mizzsunshine - 27 augusti 2014 22:31

Igår sa min mamma till mig att hon skulle skjutsa en vän till piteå (operation). Bestämde då att idag efter jag varit på möte så skulle jag titta förbi Lasarettet och säga hej typ.

Jag glömde bort henne två gånger på samma dag.

Mötet slutade i tid för ovanlighetens skull, jag for på stan en sväng, halvvägs hem till Sjulnäs så tänker jag att jag ska nog ringa min mamma när jag kommer hem.. kommer då på att helvete! Hon är ju i pite idag pch jag skulle ju träffa henne.

Jag ringer henne och sa att jag glömde bort, förlåt. Men att jag skulle hem då tvärt sen komma tillbaka till stan igen..

Väl hemma och gjort det jag skulle så åker jag iväg .. mot stan .. typ lite mer än halvvägs så tänker jag : vart är jag påväg? Vad åkte jag iväg för att göra? Det står helt stilla.. Just ja! Ska ju träffa mamma ;)

Hehe de va lite kul ändå. Får väl skylla på att jag bara fick 4 timmar sömn inatt. Lite skrämmande har det dock varit idag.

Efter M hade slutat jobba åkte vi till luleå, åt go middag och sen fynda lite grejs. Fotoalbum och stövlar. Trevligt.

Jag har sett idol och grejat lite med bilderna men att sätta in i albumena blir imorgon! Då kommer det nog en ny laddning som ska sättas in :)

Natti natti .. hoppas att jag somnar tidigare inatt :/

Av mizzsunshine - 25 augusti 2014 22:15

.. att jag kunde vara så slarvig, det trodde jag inte ..
Jag måate erkänna även för mig själv att jag har tappat bort ena nyckeln till tcättcylindern. Inte bra !! Men bara bita i det sura äpplet så det äe borta ur världen sen.

Har börjat se en annan serie. H2O - tillsätt bara vatten, heter den. Ändå ganska bra :)

Av mizzsunshine - 22 augusti 2014 22:34

Min lediga dag hade jag tänkt spendera med att göra iingenting !

Det blev nu inte riktigt så men jag fick umgås med mami och så var hon moralist stöd när jag fick för mig att sätta om blommorna.

Grillning till middag sen film och goodiis. Jag tycke att min kilos påse förra helgen var mega men den var då bara en mini när M hade handlat godis ;)

Har haft små ont i magen tidigare, Nu ligg jag på min säng och vilar lite medans M sitter vid sin älskade dator.

Få se vad helgen har att bjuda på mera..

Av mizzsunshine - 20 augusti 2014 19:51

Efter jobbet blev det stan med sambon, fyndade säng lampor på elkedjan och massa internet mojänger som jag ändå inte förstår nått av på Clas Ohlson.

Just lagt mig på soffan, slog igång nå serie. Få se vad det blir sen, mer serie eller så idol bara för att vara tvärsöver :)

Imorgon blir det det full rulle heela dagen sen får jag njuta på fredagmorgon när jag är ledig och inte har något speciellt för mig.

Jobb, på stan en snabb sväng, ev hjälpa thomas med att få bort bilen, hem och äta, sen städa å greja ! Borde sova ganska gott då imorgonkväll tycker jag.

Av mizzsunshine - 19 augusti 2014 20:11

Inte så länge kvar innan hemgång, två dagpass kvar sen betyder der långhelg! MIIH ;)

Sitter och kikar lite halvt på idol och en av juryn, ja vad ska man säga. Säkert charmig men det funkar inte på mig. :)

Var till fotvården idag. Visst gjorde det lite ont när hon pillra upp nageldelen under huden men inte alls som jag hade förväntat mig. Bara bita ihop! Bara vänta på att dom ska växa till sig nu då. Inte klippa, inte riva !!

Av mizzsunshine - 18 augusti 2014 10:08

Oj, sitta vid datorn och blogga - det var länge sen! Klart bättre tycker jag. Det är som lite små mysigt att sitta vid datorn nån gång då och då. Att jag däremot inte hade nånting speciellt att skriva om är ju en heelt annan sak.


Jobb kväll, innan dess hade jag tänkt plocka å greja till litegrann. Finns ju alltid nånting att pyssa med om man vill. Ganska skönt att flytten är klar! Nu, idag är det flyttstädning om jag förstod det rätt, det har vi lejt bort så det slipper jag tänka på! Det återstår ju bara att få ordning på kaoset som är här hemma nu, eller inte kaos men det är ju lite grejs här och där som inte fått någon plats ännu. Insåg just att det finns en heeel del ljus som jag tycker om som inte alls fått någon plats ännu. Hmm :D


Skönt att det är svalt ute nu, hösten är påväg med stormsteg och jag myser!


Av mizzsunshine - 16 augusti 2014 22:15

Japp, idag har vi varit tok duktiga.

Listat i datarummet och flyttat ner datoriseringen, och ställt dit mitt hörnskåp. Det enda som ska göras inom en snar framtid är att måla vitt runt fönstret.

Sen blev det middag ute, gott att man inte blev sådär tokjävla mätt så man blir trött efteråt.

Sen gick stora fyttlasset. Tömde lägenheten och förrådet !! M haka lös ytterdörren så vi skulle få mer plats, gick fint men inte lika smidigt att få tillbaka den. :)

Gick typ smärtfritt att få upp soffan till gäatrummet och absolut smärtfritt att få in min säng i datarummet nere. Sängen är bäddad dessutom :)

Har burit undan det mesta. Lite kaos är det men de får det lov att vara tills jag har fixat till, vilket nog inte lär ta såå länge. :) Min mamma säger det iallafall och hon brukar ha rätt.

Fick dessutom riva nästkommande fakturan på lägenheten för att dom hade hunnit dela ut den när det blev bestämt att den nya hyresgästen vill ha lägenheten från 1/9. Perfekt för mig. :)

Mys att det är mörkt på kvällarna så jag får tända lampor och snart ljus å sånt också^^

Jag älskar dig min M, sambo <3

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards