Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av mizzsunshine - 7 augusti 2016 21:08

Japp har gått ett par dagar utan att jag skrivit något så här kommer en liten uppdatering.

Torsdag - Mami kommer till Piteå. I samma veva som mamma kommer in så räcker jag över Tova mot henne och det var INTE bra! Där gjorde vi helt fel! Stackar barn skrek hur mycket som helst och blev "rädd".

En trygg stund i min famn - mat i magen - och sömn gjorde att nästa möte gick betydligt bättre!

Sen på eftermiddagen åkte jag och mamma till jysk för att köpa sängkläder m.m till lilla tösen.

Jag gick en timmes promenad på kvällen, jätteskönt!

Fredag - Iväg till stan ett tag, göra nå ärenden m.m sen umgås med mamma, Tova och Mogge på kvällen.

Lördag - Jag hade sovit skräp dåligt och dessutom fått mens på morgonen !! Bra odds att starta en bra dag -nej! Nåja dagen passerade. Jag och mamma hjälptes åt att fixa iordning och mixa mat till Tova så att hon skulle få provsmaka på annat. Köttfärs, potatis, palsternacka och morötter blev det.

Sedan bestämdes det att Tova skulle sova hos mamma (i Thomas lägenhet) och jag och Mogge skulle gå ut och äta och sen gå på bio, sen skulle vi båda få sovmorgon på söndagmorgon ..

Tova däremot hade det tufft på kvällen så dom kom hem till oss igen och Tova somnade jätte sent!

Precis innan vi kom hem vid 23 tiden. Nåja tanken var god iallafall ..

Söndag - jag kunde inte somna inatt heller så ännu en dag startar med dåligt med sömn.

Jag fick dock sova tills jag själv vaknade kl 10. Tack! Jag behövde verkligen det.

Idag har vi egentligen inte gjort så mycket. Mest chillat och Mogge har klippt gräs och spelat.

Jag tog en promenad här för en stund sen. Jätteskönt!

Puss på er

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards