Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av mizzsunshine - 15 oktober 2017 18:53

Låg i soffan i godan ro och halv sov när Tova sov lunch .. Så skrev nån på messenger hörde jag där långt borta. Så var de Jocke som skrev och fråga om vi skulle med till Nimbys å busa lite.

Sagt och gjort, upp å hoppa in i duchen och göra alla klara å så iväg :) 


De va riktigt roligt, tyckte speciellt Tova. När hon kom på att hon kunde klättra upp i den lilla rutskanan så klättrade hon upp, åkte ner, klättra upp, åkte ner. Ja ni vet :)

I början så fanns de massa energi men mer mot slutet så såg vi att hennes rörelser blev tyngre och tyngre.

Ah, helt uttröttad :)


Åkte till Lavian i Munksund för mat och på väg dit så inser jag att jag har glömt hennes tutte hemma.

Så efter vi hade ätit fick jag vackert köpa en förpackning. Stackarn va så tröttis..

Vi handlade på väg hem och hon somnade nästan i kundvagnen. Lilla älskade unge :) 


De här gör vi om :) 


Å så att jag hann få båda mina älsklingar på en och samma bild, de händer inte ofta <3


Snart iväg för sista arbetsnatten den här helgen och jag är toktrött jag också.

 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards