Alla inlägg den 9 december 2017

Av mizzsunshine - 9 december 2017 11:53

Som sagt har det inte blivit att jag skrivit så mycket om denna gravididet ännu och det känns helt annorlunda den här gången motför förra. Just av den anledningen att graviditeten lixom fortgår bara och det som tar upp all tid i stort sett är Tova just nu, med allt som händer.


Jag har fått beställa ett foglossningsbälte/magstöd för att jag har så himla ont i bäckenet och även i ryggen.

Jag har då fått klart att jag jobbar sista natten till den 26/1 -2018. Sen efter det så ska jag bara ta det så lugnt det går och verkligen hoppas att denna mini inte kommer så himla tidigt.


Har även grav.diabetes och har haft sedan v. 15 -16 ca om jag inte minns alldeles fel. Inte så farligt utan det är mest morgonvärdet som studsar och lever sitt eget liv. Får försöka hålla det i shack så länge som möjligt för att jag inte ska behöva ta insulin eller annat mot det. 


Det är så mysigt att känna allt buffande i magen och i och med att jag inte är pinnsmal sedan innan så känner jag inte supertydligt allmänt, men jag känner mer när jag ligger ner. Speciellt när jag ligger i sängen har jag märkt, av någon anledning. Jag vet inte varför. 


Nu i denna gravididet så känner jag inte någon stress alls över vad som behöver fixas, ska beställa nå babyboxar vid tillfälle. Men i övrigt så finns ju det mesta i klädesväg och vagn, bilstol, spjälsäng m.m


Däremot det jag måste göra är att tömma skötbordet, och göra någon annan lösning på Tovas kläder och sätta mini kläder, köpa mini blöjor och göra iordning för mini där istället 



Jag längtar efter dig, mini <3

  


Av mizzsunshine - 9 december 2017 11:27


Ja älskade unge vad tiden går fort! 

Det händer så mycket och så snabbt att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.


Jag håller inte längre räkningen på hur många och vilka ord som du kan säga, det kommer nya hela tiden.


Du är så med i allting och du förstår så mycket.

Du vet precis vilka rutiner som vi har och det brukar aldrig vara något problem alls. 


Just denna helg är du hos mormor och busar.

Jag fick höra att du sagt till att du vill sova. Det är så härligt att höra!



 

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards