Alla inlägg den 1 mars 2018

Av mizzsunshine - 1 mars 2018 20:43

Mamma har varit här i Piteå ett par dagar för att hjälpa till där jag inte riktigt orkar med. Det känns bra och tryggt att ha henne i närheten. Nu har hon åkt hem. Och det känns mindre tryggt nu. :(

Var på koll hos bm idag. Superfint blodtryck och inga spår ens av protein. :)

När jag skulle hämta tösen på dagis blev det tungt. Hon bara skrek och skrek och skrek. Tillslut lugnade hon sig så att jag fick på henne kläderna iaf. Jag lyckades hålla tillbaka mina egna tårat tills vi var i bilen iallafall. Väl hemma tänkte jag byta blöjan till en icke tejp. Då ser jag hur röd hon är överallt! Då förstår jag ju varför hon skriker sådär. Usch :( samma visa ikväll när vi skulle smörja och ta på nattblöjan. Fy! Men jag förstår ju att det gör ont när det är sådär rött. Usch mamma hjärtat gråter.

Nu har jag tänt lite ljus och ska se lite serie innan det är dags att möta natten.

Hoppas på en bättre dag imorgon.

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards