Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

Funderar

Av mizzsunshine - 20 juni 2010 12:17

Har tänkt länge, avaktat, funderat och nu efter en liten händelse så känner jag att jag ska ta bort min användare på NK, till att börja med


Ska inte adda nå folk på msn som jag inte känner och antagligen kommer prata med så sällan så att det inte ens ger nånting. En stor rensning på msn hade ju också varit en ide. Kanske göra en ny? Jag vet inte, får se..


Känner mig så jäkla less på allt som har med internet att göra, kanske lägger ner bloggen också? Bilddagboken? Det sk nya lunar suger så kanske ger upp den också..


en stor rensning på Facebook ligger nära till hands också. Endast ha kvar folk som jag känner sen tidigare och vänner/familj naturligtvis. Annat folk ligger ganska risigt till.


  


Till och börja med ska jag göra nå nytta istället för att sitta här å klaga.



 
 
Jenny

Jenny

20 juni 2010 21:00

vad har hänt ?

http://poppenz.blogg.se

 
Ingen bild

Ådii

21 juni 2010 22:12

Jenny, det undrar jag också. Less på alla skamliga och galna förslag antar jag. Less på att ha massa folk överallt men aldrig prata med dom. Det ger inte så mycke..

 
Jenny

Jenny

22 juni 2010 09:10

Förstår mig inte på folk som ger en massa sådana skamliga förslag. jag håller med om att det inte ger så mycket att ha massa folk överallt som man aldrig pratar med.

http://poppenz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Torsdag 2 maj 20:22


    En dag till ända. Iväg med barnen på morgonen sedan en längre morgonpromenad med Valle, senare fick jag besök av Angelica :) Riktigt trevligt att ses, det var så länge sen.   Fick en palett stickling :) Ska bli kul att se hur de...

Av mizzsunshine - Måndag 29 april 09:30


  Min älskade vän <3        

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards