Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

Awesome!

Av mizzsunshine - 8 juli 2010 23:33


Såg den tredje delen av Twilight (Eclipse!) ikväll! mm mm! ;) Längtar redan efter nästa och sista delen av Sagan..Vill se den nuuu! Haha


Humöret på topp och faktiskt inga funderingar som trycker.. Har insett att det är som ingen ide att fundera på just det jag har grunnat på ganska länge. Det är bara att le å se glad ut!


Har fått några nya låtar på huvudet och Alejaaandrooo börjar som smått försvinna! Inte ordentligt så hoppas inte på för mycket ännu! :P

Tack Willy Clay Band!! Delvis, men nöter några andra också.


På tal om kirunafestivalen så sitter faktiskt armbadet om min arm fortfarande kvar :) Ganska nöjd att jag inte slitit bort den ännu.


Imorgon ser planen ut som att jag och grabben ska åka till stugan och vara där i helgen, hoppas på lite bättre väder så vi kan fiska och jag kan hjälpa pappa med potatislandet :) Dator, filmer och spel kommer naturligtvis följa med ifall vädret e piss!


xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Torsdag 2 maj 20:22


    En dag till ända. Iväg med barnen på morgonen sedan en längre morgonpromenad med Valle, senare fick jag besök av Angelica :) Riktigt trevligt att ses, det var så länge sen.   Fick en palett stickling :) Ska bli kul att se hur de...

Av mizzsunshine - Måndag 29 april 09:30


  Min älskade vän <3        

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards