Alla inlägg den 21 april 2010

Av mizzsunshine - 21 april 2010 19:02

Yess Ett riktigt Stort Happy Face idag!! Fick min efterlängtade present.


"Ditt paket från NETONNET AB finns nu hos konsum Öjagatan 35 Ange nr: **** Ta ned leg Mvh Posten" Jag visste direkt vad det var. WIE ! ! En trådlös Router och möjligtvis en trådlös mus också! Oj så underbart.

TACK SÅ JÄTTE MYCKE! Love u.


Tog en stund att installera, tur mami var kvar och hjälpte mig litegrann, men det funkar great!


Mami åkte tillbaka till Abborträsk idag och tog med sig mina små missar också. Blev planerat idag att jag ska åka till arvidsjaur över helgen så utifall det blir att jag åker buss så behöver jag inte tänka på att ha med katterna också. Då hade det blivit sämre.. Saknar dom redan och dom är nog inte ens framme där ännu. Huva.


Imorgon hade jag tänkt tvätta litegrann, kanske göra en snabbstädning. Vi får väl la se. Först och främst måste jag bara masa mig ner och kolla om det finns någon ledig tid.


Jå, jag var hos sjukgymnasten idag, han tittade å kände(på fötterna), jämförde och funderade. Tillstlut kom han då fram till att jag är stelare i vänster fot (den skadade) och han visade en övning som jag ska göra fyra gånger per dag nu i två veckor, innan jag ska dit igen och se om det har blivit nå bättre eller om man måste hitta på nån annan lösning.


De var väl allt för tillfället..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards