Alla inlägg under oktober 2012

Av mizzsunshine - 12 oktober 2012 18:26

Måste erkänna att det inte var jätte smart av mig att starta Paranormal activity 3, filmen slut lagom tills det är mörkt ute och allmänt läskigt sådär haha! :) Nog var den första läskigare dock för att den här gången visste jag ju ungefär vad filmen gick ut på .. Att jag aldrig läär mig ;)

Av mizzsunshine - 7 oktober 2012 19:25

Det finns stunder när du är ett minne som jag alltid kommer att bära med mig..

Men så finns det stunder, som just nu .. när jag saknar dig så mycket!


  

Av mizzsunshine - 4 oktober 2012 14:23

Lägenheten på Durrnäsvägen är tömd, urstädad och nycklarna är tillbaka lämnade!

Tack mami och ni andra som hjälpt till i och med flytten :)


Nu gäller det bara att packa upp och ordna till på de nya stället ;) Sakta men säkert. Gå troligen fortare nu när jag har tid att ägna mig åt att .. bara .. packa upp och ordna till. Inte göra allt samtidigt som för några dagar sedan. Packa, åka till kiruna å köpa bil ;) flytta å börja städa i ny lägenheten i stort sett allt på samma gång..


Hur som helst, nu är det klart och det känns så himla bra!


Ny bil, bättre lägenhet .. dessutom är en ny telefon på ingång! Awesome


Jag är trött som en gnu på kvällarna, slockar som med en gång nästan och det är så härligt! :)

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards