Alla inlägg den 13 juli 2012

Av mizzsunshine - 13 juli 2012 22:31

Har inte märkt av någonting speciellt hemskt med denna såkallade otursdag och jag klagar Inte!! :)


Jag drog en sovmorgon imorse, mycke skönt! Precis just efter jag hade vaknat till liv så smsar Natahalie och det blev bestämt att vi skulle fika senare under dagen, trevligt. Jag steg upp, läste tidningen och drack kaffe i godan ro och sen blev de lite frukost och huxflux hade de gått 1½ timme! hehe. Hur som helst så när det var dags för fika så fanns de inte nån parkering i stan så det blev hemma hos mig istället. Fruktsallad å glass och wienerbröd. mums.


Ikväll ha jag varit ut till Havsbadet för att hälsa på kirunaborna som är där med husvagnen. Nu hemma och strax är det sängen som gäller. Isfolket har ju helt plötsligt blivit spännande så måste öka farten litegrann! :) Ska också sova på om jag ska fara till Jmk imorgon, hmm ;)


Sov gott alla, det ska jag..



Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards