Alla inlägg den 20 november 2015

Av mizzsunshine - 20 november 2015 11:41

Yes Nu är äntligen fredagen här.

När jag drog upp rullgardinen blev jag alldeles bländad - det enda jag såg var Vitt vitt vitt!

Yay, snön har äntligen kommit. Vitt överallt! Bara hoppas att den stannar kvar nu men det har jag svårt att tro. Kan inte tänka mig att det ska stanna på minussträcket nu. Nog kommer det dagar med plusgrader så allting blir slask å helvete. 


Det blev som jag trodde, sovmorgon. Men sov alldeles för länge så jag känner mig överkörd av någonting väldigt stort! Så seg och trött! Usch! Ids inte göra nånting känns det som.


Inväntar att Lillis ska ringa när hon slutat jobba, sen ska ja hoppa i duschen och packa inför helgen.

Känna lugnet och fixa middagen tills mannen kommer hem sen åker vii :D


Har dock fotat litegrann - barnvagnen och skötbordet. Och såklart dagens utsikt! :P

Puss på fredag  :D

 

         



   

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards