Alla inlägg under augusti 2017

Av mizzsunshine - 29 augusti 2017 20:21

Har tyvärr haft ett längre uppehåll med träningen. Känns inte bra! Men jag har bestämt att jag ska ta tag i det, imorgon direkt efter jobbet!

Tänkte redan idag men var tvungen uppdatera bandet så att jag tar mig in..

Så det gjorde jag nu påväg till jobbet.

Heja mig!

Av mizzsunshine - 28 augusti 2017 17:01

En lugn dag hemma vid.

På förmiddagen var vi ute en stund hemma bara och efter lunch vilan så tog vi vagnen och gick en sväng.

Nu så här en stund efter middagen så är vi ute och väntar in pappan i familjen.

Bättre än ingenting och snart är det dags för mig att åka mot jobbet.


Av mizzsunshine - 26 augusti 2017 22:15

Idag har vi varit till Sandra och Oliver på kräftskiva, nå nu var det bara Sandra och hennes bror som åt just de men det var trevligt iallfall. Vi andra åt lite olika :) Vi säger att det är sällskapet som räknas :) 


Togs ingen bild tyvär :) 


Planen var att halv sova i soffan ikväll också mendet var inte de lättaste till en alien film. USCH!!

Av mizzsunshine - 25 augusti 2017 22:30


Det märks att hösten är på ingång med storm steg. 

Jag hade önskat att jag hade ork att göra det lite höst mysigt hemma men den orken är som bortblåst! 

Ställa fram ljus och nån fler lampa å nå smågrejs här och där. Tids nog så hinns det nog! 


Känslan är iallafall på topp när det är undan plockat och härligt hemma.

Det känns som bättre att både gå och lägga sig på kvällen och stiga upp morgnen därpå.


Puss på fredag 


 


 

Av mizzsunshine - 23 augusti 2017 22:38

Usch vilken trött dag det har varit..
Lillan är stundvis mycket piggare och jag hoppas att febern har gett med sig nu och att det vänder!

Hon var så söt idag. Hämtade sina skor, hämtade mormors skor. Hämtade sockar och gick med fleecen till mormor. Hon skulle ut! Det bara var så. Det var bara att följa med.

Älskade unge <3

Av mizzsunshine - 22 augusti 2017 22:29

Hjärtat brister när liten inte mår bra.
Feber och mår inte alls bra. Lilla älskade hjärtat mitt <3

Det började igår, bara fortsatt över natten och idag.. Ingen feber just nu för en stund sen men det kan ju ändras under natten.

Känner mig ängslig och orolig :(

Av mizzsunshine - 19 augusti 2017 21:06

Det blir verkligen mörkt på kvällarna nu. Tidigare och tidigare varenda kväll.

Jag tycker att det är så mysigt! Tända ljus tiden smyger sig på snabbare och snabbare.

Love it

Av mizzsunshine - 18 augusti 2017 15:40

Inatt var en vaken natt, eller iaf jag somnade jätte sent och när jag väl hade somnat så vaknade Tova

och höll mig vaken nån timme till. Usch! Jag behöver verkligen min sömn.


Ingenting har fungerat idag. Har inte ens orkat göra iordning kaffe!! Då äre illa. 


En riktigt usch dag! Och om ett par timmar ska jag klistra på ett leende och åka till jobbet.


  

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards