Alla inlägg den 3 november 2009

Av mizzsunshine - 3 november 2009 13:05

Medans jag väntade på bussen vid linneparkens busshållplats så kom det två st, en karl och en kvinna och prata med mig. dom skulle också med bussen. Karln kände tydligen igen mig, har aldrig sett människan förr men okej :)  När jag stod på busstationen och väntade på på att klockan skulle ticka så kom samma karl och gick förbi. Han kände direkt igen mig. Han sa glatt: heej igen, väntar du på bussen?, jag ska få skjuts hem igen, du får åka med om du vill. Jag tackade snällt men sa att jag inte skulle direkt hem och ska nog ta bussen ändå. kändes inte alls riktigt att åka med någon jag inte alls känner. haha. Hur som helst gick det bra i stan. Känner att jag inte är frisk och satt och yrade där på mötet :) Kändes som hela rummet snurrade där ett tag och hörde som på lååångt eko avstånd vad dom egentligen sa. Efter mötet tog jag ut pengar för att jag skulle fylla på busskoret. :) Gick hyffsat bra det också.


När jag kom hemåt så ringde jag till thomas och hörde om jag kunde följa till luleå ikväll för att hämta mami när hon kommer med tåget. :) Han trodde jag var mami-sjuk. Fast den egentliga anledningen är nog att jag är rastlös och ville ha nånting att göra.. :P


Kikade litegran på hur min blogg ser ut och konstaterade att jag är lite svart/vit. Det kan man tolka på lite olika sätt faktiskt kom jag på. Haha. vad kan jag säga?, jag gillar svart så är det helt enkelt :) Det går lixom inte att komma ifrån.

Av mizzsunshine - 3 november 2009 08:09

Jag måste ha ställt väckarklockan lite för tidigt idag. Eftersom jag har hunnit hälla i mig en kopp kaffe redan och en till på väg ner och jag hinner sitta här och skriva trots att det är ungefär precis en timme innan bussen till stan ska gå. Men så är det oftast alltid, hinner jämt göra en massa annat som jag egentligen inte orkar på morgonen.


Idag tror jag att det kan bero på att jag redan var mer eller mindre vaken när klockan ringde. Det har varit en sådan där natt när man är mer eller mindre vaken hela natten. Uppe är jag iallfall och klar, det fattas bara nu att släcka lite lampor och borsta tänderna, möjligtvis ta på sig ett par sockar också :) Sen bara ta på sig ytterkläderna och headset så är jag redo att möta dagen..

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards