Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Hemma igen

Av mizzsunshine - 3 november 2009 13:05

Medans jag väntade på bussen vid linneparkens busshållplats så kom det två st, en karl och en kvinna och prata med mig. dom skulle också med bussen. Karln kände tydligen igen mig, har aldrig sett människan förr men okej :)  När jag stod på busstationen och väntade på på att klockan skulle ticka så kom samma karl och gick förbi. Han kände direkt igen mig. Han sa glatt: heej igen, väntar du på bussen?, jag ska få skjuts hem igen, du får åka med om du vill. Jag tackade snällt men sa att jag inte skulle direkt hem och ska nog ta bussen ändå. kändes inte alls riktigt att åka med någon jag inte alls känner. haha. Hur som helst gick det bra i stan. Känner att jag inte är frisk och satt och yrade där på mötet :) Kändes som hela rummet snurrade där ett tag och hörde som på lååångt eko avstånd vad dom egentligen sa. Efter mötet tog jag ut pengar för att jag skulle fylla på busskoret. :) Gick hyffsat bra det också.


När jag kom hemåt så ringde jag till thomas och hörde om jag kunde följa till luleå ikväll för att hämta mami när hon kommer med tåget. :) Han trodde jag var mami-sjuk. Fast den egentliga anledningen är nog att jag är rastlös och ville ha nånting att göra.. :P


Kikade litegran på hur min blogg ser ut och konstaterade att jag är lite svart/vit. Det kan man tolka på lite olika sätt faktiskt kom jag på. Haha. vad kan jag säga?, jag gillar svart så är det helt enkelt :) Det går lixom inte att komma ifrån.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Torsdag 2 maj 20:22


    En dag till ända. Iväg med barnen på morgonen sedan en längre morgonpromenad med Valle, senare fick jag besök av Angelica :) Riktigt trevligt att ses, det var så länge sen.   Fick en palett stickling :) Ska bli kul att se hur de...

Av mizzsunshine - Måndag 29 april 09:30


  Min älskade vän <3        

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards