Direktlänk till inlägg 5 januari 2010

GodMorgon

Av mizzsunshine - 5 januari 2010 06:45

Slog upp mina klar gröna ögon för undefär en kvart sen. Kände att Nej! det är ingen ide att sova en 1tim 15 minuter så jag steg upp och slog igång datorn :) Å nu sitter jag här och fryser istället för att ligga och golna under täcket. Jag vet ju att om jag hade somnat om hade jag varit så himla mycke tröttare och dessutom så skulle mami väcka mig eftersom att jag inte hör väckarklockan när jag har hörselmoddarna på mig :) Kanske blir jag som får väcka henne eftersom hon ligger och sover nu istället..


Ska vänta en stund och sedan ska jag gå och se om frisyren går att rädda, eller om jag måste slänga mig i duschen. Sen måste jag väl bädda bort sängkläderna från soffan och he upp soffkuddarna på en gång och sedan så ska jag packa ihop mina egna saker så att allt ryms. DET, om nånting lär ju bli spännande..


Nu sitter min Dumbo här precis brevid datorn och vill gossa, han låter så mysigt och ser så mysig ut där han sitter och tror att jag inte ser honom.

 
 
saynoo

saynoo

5 januari 2010 07:58

Godmorgon till dig,ha en toppen dag:)

http://hollywoodnews11.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mizzsunshine - Torsdag 2 maj 20:22


    En dag till ända. Iväg med barnen på morgonen sedan en längre morgonpromenad med Valle, senare fick jag besök av Angelica :) Riktigt trevligt att ses, det var så länge sen.   Fick en palett stickling :) Ska bli kul att se hur de...

Av mizzsunshine - Måndag 29 april 09:30


  Min älskade vän <3        

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 18:31


Ett besök på biblioteket med dottern i eftermiddag, väldigt mysig egentid tillsammans bara hon och jag :)     ...

Av mizzsunshine - Måndag 22 april 10:39

Idag är det måndag, bara jag som tycker att det är bra? :)   Nu sitter jag vid en dator för omväxlingens skull.  Lyssnar på tystnaden i huset när barnen är på dagis/skola :)    Lite mer än en veckan sedan jag opererade bort gallblåsan och j...

Av mizzsunshine - Onsdag 10 april 12:09

Goddag bloggen   Just precis nu händer ingenting speciellt. Jag sitter här, vid min dator för omväxlingsskull.  Sonen spelar tv-spel och på en stund ska vi åka och hämta hem dotra från skolan.   I em ska jag förbereda/packa litegrann. Dels ...

Presentation


This is me

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards